Himera…


cold

Himera…

Azi ninge tare, draga mea

pe sufletu-mi câmpie,

e frig, e trist și plin de nea,

iar tu – o utopie…

Abia-ți zăresc grăbitul pas,

abia de-aud cum bate

secunda noastră în vechiul ceas

și-n gând – eternitate…

Mă lupt cu gerul din priviri

răpuns de  cruda noapte,

lăsându-mi iarna-n amintiri

și-n zări – apus de carte…

Azi ninge tare, draga mea

cu lacrimi înghețate,

și-mi pare-a fi furtună grea –

un „eu” și „tu” uitate…

5 gânduri despre &8222;Himera…&8221;

  1. oh, chiar imi era dor de o poezie de-a ta😀 chiar uitasem complet blogul tau, dar noroc de facebook😛 eu m-am lasat de scris, nu-mi mai permite timpul…macar ma rasfat cu poeziile tale :*

Lasă un răspuns

