Iubite cititor…


Iubite cititor, azi către tine

Înclin cu măiestrie şi cu dor

A mea melancolie şi suspine,

Şi plânsete în vers de muritor.

Căci nasc din glasul tău, prieten vechi

Şi-n ochii tăi m-ascund ca un fugar

Ce-şi caută cuvintelor perechi

Şi gândurilor sale un altar.

Prezentul mi-e trecut şi viitor,

Şi vis, şi amintire, şi coşmar,

Iar rândul meu un simplu călător

La braţul tău trecut de timp, hoinar.

Iubite cititor, azi către tine

Înclin cu măiestrie şi cu dor

Cuvintele ce au ascuns în mine

Sfârşitul unui suflet trecător.

6 gânduri despre &8222;Iubite cititor…&8221;

  1. Mai copile….ai mai revenit pe plaiurile noastre.Ai calatorit, te-ai plimbat, ai avut trairi si imi pui la final ” sfarsitul unui suflet trecator” ?
    Am glumit >:D< , ma bucura sa vad ca ai mai scris cate ceva si ne-ai bucurat si pe noi.Mi-ai lipsit.

Lasă un răspuns

