„Am uitat să fiu copil…”


Știu… se presupune că astăzi este ziua mea… ziua unui copil… a unuia care nu-și înțelege conotația, care se simte încă „un copil” sau și-ar dori să mai fie…

Dar unde îmi este acea inocență? Nevinovăția? Speranța? Încrederea? Unde-mi sunt gândurile mele colorate, jocurile naive, prostioarele, desenele de pe pereți și degetele pline de cerneală? Unde-mi sunt toate întrebările despre cum aș fi „un om mare” și visurile?(știu că-mi doream să zbor, să citesc gânduri, să călătoresc dincolo de timp, să mă ascund după fiecare strop de ploaie și rază de sore, să le vorbesc necuvântătoarelor… îmi doream să fiu macar pentru o zi furnică ca să privesc lumea din cel mai de jos colțișor sau să fiu fluturaș ca să culeg fiecare zâmbet de floare și să simt cum este să trăiesc o singură zi… îmi doream să adun fiecare stea căzută ca să-mi decorez propriul cer…)

Toate au rămas amintiri… aspirații de copil naiv care nu știa ce lume îl așteaptă… care nu trebuia să se gândească la ziua de ieri pentru a-și construi „un mâine…”

Un copil nu știe ce înseamnă „ a fi nostalgic”, iar eu mă pierd deseori în profunzimea melancoliei… un copil este prin definiție „o bucurie”, eu tremur la fiecare zâmbet… un copil înțelege că atunci când este certat a greșit și promite să nu repete, însă eu îmi închid toate „ușile” când îmi simt vinovăția…

Astăzi… am uitat să mai fiu macar pentru o zi copil… am uitat să-mi cer (cu naivitate) iertare… am uitat să îmi întorc privirea după o îmbrățișare și nu să-mi plec dezamăgitor capul…

„Supărăcios și neînțelegător…”

5 gânduri despre &8222;„Am uitat să fiu copil…”&8221;

  1. Tu inca esti un copil, unul frumos, insa inchis in propriile tale ganduri.
    Bucura-te de ceea ce ai si ti se ofera pentru ca mai tarziu vei regreta!

Lasă un răspuns

