„Noi ne-am mințit…”


Noi n-am murit

precum poeții în cărțile-nvechite;

nici n-am iubit

precum condeiul cuvinte prăfuite;

Noi ne-am iubit…

 

Noi n-am trăit

precum cocorii pe zări nemărginite;

nici n-am dorit

precum apusul, cântări însuflețite;

Noi ne-am dorit…

 

Noi n-am zâmbit

precum actorii la despărțiri gândite;

nici n-am mințit

precum iubirea sufletele triste;

Noi ne-am mințit…

7 gânduri despre &8222;„Noi ne-am mințit…”&8221;

  1. atat de profund….
    neputinta doare…dar nu e sfarsitul a tot…
    eu azi iti spun ca va fi bine intr-o zi…
    seara magica draga mea

Lasă un răspuns

