Mi-e sufletul toamnă


Mi-e sufletul toamnă desculţă în ploaie –

poveste-mpletită pe-un petic de foaie,

arcuş de vioară, un cântec de seară –

povară…

Mi-e sufletul toamnă uitată-n cuvinte –

gânduri pitite-n culori ruginite,

murmur de zare lipsit de culoare –

un semn de întrebare…

Mi-e sufletul toamnă, iar eu sunt tăcerea

ce-n sunet de ploaie, îţi cântă durerea.

Mi-e sufletul toamnă, iubire şi viaţă

iar eu sunt un vis, o clipă de gheaţă…

 

Multumiri sursei mele de inspiratie,

Adela!

34 de gânduri despre &8222;Mi-e sufletul toamnă&8221;

  1. superbe versuri… triste, dar superbe! >:D<
    Imi era dor de tine, si de niste versuri dulci de-ale tale😛
    Felicitari, si tine-o tot asa! :*

  2. Poezia ta recentă ,cred, „Mi-e sufletul toamnă”,degajă multă, multă duioşie şi durere aş putea spune, ca şi alte creaţii pe care le-ai scris. Îţi simt sufletul tânăr închis în carapacea tristeţii şi nu găsesc explicaţia acestei stări la vârsta ta ce înfloreţte anii,după cum te arată fotografia. Ultimul vers ” iar eu sunt un vis, o clipă de gheaţă” nu te caracterizează, fiindcă acea „clipă de gheaţă ” se topeşte în ardoarea cu care te exprimi.Mi-ar plăcea să rupi acea carapace, să-ţi laşi sufletul să zboare liber spre cele mai albastre şi senine zări, spre înalt, spre iubire, spre dragoste de viaţă, pentru că o meriţi din plin,- Cu toată afecţiunea- Victoria

    • multumesc mult pentru gandurile dvs!
      insa, acea „tristete” a mea, are mai multe nume… nu cred ca m-as putea desparti de ea pentru ca a devenit un mod ce conlucrare cu sufletul meu…
      pentru mine, „a fi trist” nu inseamna doar a avea o stare „indispusa”, ci si un mijloc prin care deosebesc ratiunea de simtire… „trupul” de „suflet”…
      O zi frumoasa!🙂

  3. Fie ca noul an să-ți aducă mai multe zâmbete decât împotriviri, mai multe reușite decât înfrângeri și mai multe împliniri decât te-ai gândit vreodată. LA MULȚI ANI!

  4. Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ”Premiul Most Wanted Blog” , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anuntati daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! Ati primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v-a recomandat cu placere!
    ”MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea, iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB, pentru ca stim ca dincolo de bloguri vorbeste viata!”

Lasă un răspuns

