Amurg…


Aruncă-amurgul cea din urmă pară

pe note de alint

ca-ntâia seară,

cum izvorau din lacuri nuferi albi,

iar lacrimi de argint,

din ochii mei de ceară

pictează un suspin pe zeci de lămpi…

Ascult cum versul meu, întâia oară,

se-neacă în parfum de suferinţă

căci n-am crezut să fie zări, să moară

şi nici cuvinte fără de credinţă…

Mi-aduc cu drag aminte

şi-un dor nebun mă leagă

de razele pitite

sub valuri ce veghează

lumina pe sfârşite…

18 gânduri despre &8222;Amurg…&8221;

  1. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

