Dulce-amar…


„Hmm…”  aceleasi puncte vechi care au obisnuit sa vorbeasca in locul meu sau doar sa-mi inspire confuzie… iar si iar…

Probabil drumul spre casa m-a epuizat sau e doar oboseala din ultimele zile care ma framanta… Cert e ca in momentul de fata, zeci de cuvinte, amintiri, sfaturi, ganduri, imi incearca memoria…

Citeam din intamplare ceva… (poate persoana respectiva a avut motive sa scrie ceea ce a scris sau dreptate daca tot ce era acolo, era „pentru cineva anume…” ) care m-a pus putin pe ganduri… Sincer, eu am incercat intotdeauna sa spun ceva doar daca simt sau am motive s-o fac si nu sa insir cateva vorbe care (logic) nu vor aduce ceva bun… Mi-a placut sa ma joc in esenta cuvintelor si sa exprim ceva in diferite moduri, dar placut, nu sa ma joc cu sensurile lor pentru a necaji sau enerva o persoana… Cineva care ma cunoaste sau ar  trebui (prin cate momente am trecut) ar intelege cine sunt… ce sunt… de ce sunt… sau ceea ce vreau sa spun… nu s-ar indoii de cuvantul meu… (am urat intotdeauna superficialitatea).

Simt ca ar trebui sa caut pe cineva si sa-i ofer o explicatie, sa contrazic acolo unde a ales doar ceea ce a vrut sa creada, in loc de un mic adevar… Dar mai are sens? Va intreb pe voi… mai are sens sa caut pe cineva, stiind ca nu are nici macar putina incredere in mine? Cum ati proceda voi intr-o situatie in care cel caruia „i-ati adresat ceva”, va abandoneaza? Eu… inevitabil, ma „ascund” pur si simplu in mine si incerc sa trec peste… dar… (vechiul „dar”…).

In fine… ganduri nesemnificative care imi declara razboi…

„iar eu… un suflet ticalos de… greu…”

Sa aveti o noapte usoara!

11 gânduri despre &8222;Dulce-amar…&8221;

  1. De ce sa te zbati cand totul e in zadar? Dai prea multa importanta lucrurilor marunte…vorbind de persoanele ce abadoneaza e clar ca sunt lase, e clar ca atunci cand e vreme de razboi cauta diverse motive sa plece, ori se retreag fara ca macar sa observi…De aceea o conversatie nu si.ar avea rostul si nici nu ar putea fi purtata!Nu vorbesc doar de dragul de a vorbii, vorbesc din propria experienta, si tu stii mai bn;)…Parerea mea e sa tii capul sus si sa nu.ti mai pleci urechile, ochii si atentia asupra unor persoane ce vor sa inteleaga numai ce vor!! Tine capul sus si privirea tooooootttt inainte!! te.am pupacit:*>:D<

  2. DAR.. de ce iti bati capul cu lucruri marunte? Iti dau un sfat: priveste intotdeauna partea plina a paharului, si nu de da batuta niciodata! Nah, uite ca au iesit 2 sfaturi.. nici nu mai stiu sa numar :))

  3. atata timp cat increderea nu mai exista, e ca si cum te-ai lupta cu morile de vant. oricat ai crede ca avansezi, de fapt dai inapoi.
    nu stiu ce as face, mereu iau decizii pripite si totusi cred ca cele de ultim moment sunt celecare te scot din belele!🙂
    O seara buna, Elena!

Lasă un răspuns

