Cu dor de timp…


Mi-am închinat în palma ta

cuvinte,

să-ţi scriu sonet şi gânduri

şi vise neîmplinite;

să-ţi caut frumuseţea

oglinzilor pierdute

pe mări, pe zări, pe umbre de uitări,

pe braţele iubirii –

lumina veşnic-a-nserării…

Cu praf din timp ţi-am împletit privirea

şi focul din adânc

şi însăşi veşnicia,

ţi le-am descris –

un vis ce nu a fost atins…

Mi-am închinat din gând

un rând,

un pas şoptit

în infinit –

un fir din vânt

sau un cuvânt…

19 gânduri despre &8222;Cu dor de timp…&8221;

  1. se spune ca sunt doua categori de oameni care scriu versuri, unii pentru a fi cititi, iar altii din pasiune; ti-am citit cateva din poeziile tale si pot spune ca tu faci parte dintre cei care scriu din suflet, cu pasiune… si sa stii ca o faci foarte bine.
    felicitari!
    si succes mai departe!🙂
    Lucky

  2. Daca pot sa subscriu la ce a scris Lucky si sa mai pun ca te incadrezi cu brio la ambele categorii ma contrazice careva???
    Ai parte din versuri care sunt scrise ca versuri ( cu suflet normall!!) si o parte scrise din suflet…sunt doua categorii ce-i drept!

  3. Frumos Elle, frumos! Desi eu nu ma dau in vant dupa genul, ti-a iesit perfect. Ca tot veni vorba de poezia, inca mai ai caietul pe care scriai la scoala?😆 Daca da, tot ti-l fur eu intr-o buna zi.

Lasă un răspuns

