Not me… Not I…


Nevinovate îmi sunt cuvintele în faţa demonului din mine, căci însetat de durere le sfăşie şoaptele… îmi plânge gândirea prin ochii-mi secaţi de speranţă, iar lacrimi se pierd în pustiu…

Sunt atâtea momente care definesc firea unei personae… Sunt atâtea gânduri care ne sapă raţiunea, care ne ţes sau nu culoare vieţii… Uneori mult prea multe…  Mă întreb cum de omul poate schimba atâtea clipe într-un singur ceas, el – atât de mic într-o lume atât de mare… Cum de câteva cuvinte îţi pot umple sufletul de zâmbete sau ţi-l pot sfâşia în durere… (?)

E aşa complicat să înţelegi cum de eşti pus uneori la zid, aruncat la pământ doar ca o simplă încercare pentru că, de fiecare dată, ai un nou drum înainte…

Am încercat deseori să găsesc răspuns misterioasei întrebări <<DE CE?>>dar de cele mai multe ori, am aflat că în spatele ei se ascunde multă răbdare, înţelegere, şi chiar, afecţiune…

Mi-aş fi dorit să pot înţelege toate tainele UNIVERSULUI, să călătoresc , să-i cunosc pe mulţi din jur, să pot să-i citesc pe ceilalţi, dar nu am reuşit să mă citesc pe mine… nu am reuşit să înţeleg un suflet atât de complicat ca al meu… La ce mă pot aştepta din jur?

Viaţa poate fi atât de frumoasă dacă ştii să o preţuieşti, dar poate fi şi furtunoasă dacă îi declari război…

Multe gânduri, sentimente, amintiri mă încearcă în momentul de faţă, dar o privire “sus” e tot ce pot arunca… sus, cât mai sus…

Am nevoie de o pauză, o perioadă de refacere… Şi asta caut acum…

Vă transmit cele mai frumoase şi mai călduroase gânduri!

PS: Revin peste ceva timp cu versuri noi, sper.🙂

24 de gânduri despre &8222;Not me… Not I…&8221;

    • cuvintele sunt faptele constiintei, nu dor si nu ar trebui sa doara pe nimeni… prin ele „intelegem” ceea ce simtim sau cel putin incercam sa „intelegem”.
      o seara buna!🙂

  1. lol…da di ci vrei sa ma zbori? lasa breee ca zbor yo din propria initiativa:))))))… ideea e ca nu mai gandesc…lol:))))mda…lasa ca o scot yo la mal:P:P:D kissssseeeeeeessssssss muuuuaaahhhh:D

  2. Draga mea, intrevad ceva lumina in cuvintele tale si asta ma bucura nespus. Cat despre neintelegerea sinelui, omul e prin definitie o … „trestie cugetatoare”, iar faptul ca se intreaba „de ce?” il diferentiaza de celelalte vietati de pe lumea asta. Niciodata nu vom ajunge sa ne cunoastem suficient de bine pe noi insine, dar cred ca putem, macar, sa ne bucuram de incercarea de a o face🙂 Iti doresc o vacanta regeneranta!

Lasă un răspuns

