prieteni… si prietenii…


Şi… pentru că e vară…, iar eu sunt la fel de gânditoare – prinsă între diverse trăiri, sentimente, situaţii plăcute sau neplăcute (în marea majoritate…) – vreau să mulţumesc celor care mi-au (tot) fost alături, care şi-au bătut capul cu mine încercând să îmi dea un răspuns la întrebările mele (mai mult retorice…), celor care m-au ajutat să depăşesc anumite momente, tuturor celor care m-au acceptat aşa cum sunt.

Mulţumesc vouă – cei care m-aţi susţinut şi mi-aţi ridicat sufletul când credeam că e prea rănit să mai poată continua… Şi totodată, vă cer iertare pentru tot ceea ce am greşit faţă de voi.

De aceea, dragi PRIETENI, m-am gândit să vă ofer un premiu.🙂

Cu toate că “prietenia” cunoaşte diferite definiţii ale multor scriitori/ filozofi renumiţi, pentru mine ea nu are nevoie de cuvinte…

Aşa că ofer acest premiu, tuturor prietenilor şi apropiaţilor mei, pe care îi apreciez şi îi respect (şi la care ţin, evident):

Caty (my little sister), Veronica, Adele, Ioana S, Blacky, Andra, Oty, Anku, Ancutzza, MeMe, Meddy, Alinu si Alle (care nu au blog), Seby, Andera, Sienna, Mihai, Maria si Alex

PS: Imi cer scuze ca nu v-am mai pus linkurile.

Sa aveti o saptamana plina (de ganduri bune ;)) )

si un concediu/o vacanta relaxant(a)!

39 de gânduri despre &8222;prieteni… si prietenii…&8221;

  1. nu intentionam sa te speriu. doar ca nu vreau sa ne oprim la niste vorbe, stii? ca de vorbit frumos in spatele monitoarelor vorbesc multi🙂

Lasă un răspuns

