In taina…


Din umbra nopţii te-am cules

pe lacrimile mării –

ce-au curs ca-n vise să te ţes,

să nu te dau uitării…

O-ntreagă viaţă să-mi fi dat

în somn adânc m-aş vinde,

căci gândul meu mult însetat –

spre ochii tăi ar tinde…

Zadarnic cerul te-a pierdut

pe valuri infinite

ca eu, un simplu chip de lut

să caut mări iubite…

Din naltul nopţii te voi plânge

şi-n umbra ei pierdută

voi arde focul şi-l voi stinge

pe zarea mea iubită…

18 gânduri despre &8222;In taina…&8221;

    • depinde ce intelegi u prin dragoste…
      e adevarat ca am tot suferit, dar din iubire sub diversele ei forme… si nu in ultimul rand pt o persoana foarte importanta😦
      multumesc!:*

      • Imi pare rau… dar stii cum se zice, Viata merge mai departe, cu bune, cu rele!
        Tot cam asa am patit si eu, si mi-am gasit alinarea in poezii. Atunci am inceput sa scriu versuri😀

  1. Dintre toate poeziile tale aceasta, dupa parerea mea, e cea mai profunda dar in acelasi timp si smpla de inteles…..foarte frumoasa!🙂😡

Lasă un răspuns

