Te-am întâlnit…


Te-am întâlnit răpind tristeți de noapte

Pe țărmuri reci de lume părăsite,

Ciocnind corabia de valuri răspândite

În cerc de-azur, departe,

mai departe…

Înaltul tău ce-mi cuprindea privirea

Cernea acord de gânduri amorțite

Ca ochii-ți lini ce izvorau lumina

S-atingă inimi reci iubite,

mult iubite…

Te-am întâlnit răpind îmbrățişarea

Pe infinita zare ce mă poartă

În gându-ți mut ce stelelor le cântă

Chemarea,

doar chemarea…

9 gânduri despre &8222;Te-am întâlnit…&8221;

Lasă un răspuns

