cioburi din timp…


Trăiam odată, nu demult

Era-ntr-o zi de ieri…

Mă chinuiam timpul să-l mut

Din zori până la seri…

Dar nori cerneau cenuşa clipei

Din care viaţă s-a nascut,

Pe când muşcam din ciobul zilei

Prezentului bătrân şi mut…

Dintr-un nimic mi-am luat iubire

S-o port din când în când la piept,

Dar n-am ştiut c-a ei sclipire

Îşi caută doar un poet…

Atunci i-am scris să-mi dea neantul

Căci eu iubire nu-mi găsesc,

Dar în zadar, m-am stins pe raftul-

Pustiu şi singur mă trezesc…

19 gânduri despre &8222;cioburi din timp…&8221;

  1. hmmm se pare ca a fost ziulica ta si eu nu stiam :”> rusine sa imi fie. iti doresc sa fii sanatoasa si sa ai parte de tot binele din lume sa fii fericita si sa ti se indeplineasca toate toate dorintele :* >:D<

Lasă un răspuns

