catre voi…


Voi, dragi spini ce-mi umpleţi viaţa

daţi-mi aripi sa mai zbor;

nu-mi scaldaţi în lacrimi faţa

caci sa suferi nu-i uşor…

Fraţii mei în rand cu moartea

marginiţi de ganduri rele,

timpul azi ne ţine cartea

aşternand cuvinte grele

peste ochii noştri umezi

ce-au semnat cu paşi mistere…

Catre voi, suflete moarte

gândul meu nebun se-nclina

caci prezentu-mi e departe

de a iadului lumina…

17 gânduri despre &8222;catre voi…&8221;

  1. esti f. profunda, ai mult talent, insa filosofia pesimismului nu face altceva decat sa te macine… as vrea sa gasesti in ceva forta de a vedea partea buna a paharului.

  2. De „suferinti” stiu sa iti vorbesc,poate cel mai bine.Dar nu vreau.
    Imi doresc pentru tine sa plutesti dincolo de nori,acolo unde cerul e mereu de culoarea sperantei-culoarea albastra,despre care se spune ca nu cere nimic…
    Si daca aripi nu ai sa te inalti atat de sus,agata-te de altele,pregatite sa te sustina si dornice sa fie dincolo de nori.Cu tine.

Lasă un răspuns

