iubiri…


*

E prea tarziu sa-ti cer sa vii,

tarziu ca altadata…

si-mi pare rau ca n-ai sa stii

cat te-am iubit odata…

Vei  plange mult sau vei dori

sa nu ma-ntorc vreodata?

mi-e greu sa cred ca nu voi fi,

ca am o alta soarta,

dar tot ce stiu e ca-ntr-o zi

eu te-am iubit, ma iarta…

**

De-ai stii cat te iubesc de mult…

ca-n ochii tai ca mare

se scalda gandul meu pierdut

ce nu-si gaseste zarea…

 De-ai stii ca un cuvant nespus

tacerii rau ma doare,

iar pasii tai ce fug spre-apus

ma-neaca-n disperare…

 

 

14 gânduri despre &8222;iubiri…&8221;

  1. Imi pare ca esti undeva pe culmi,pe niste munti.La poalele lor,nu stiu cum,se afla marea.Si plaja.Soarele e la apus.Tu te oglindesti in el.In ochi iti licare speranta.El alearga spre mare.Spre reflectia ta.Dar se pacaleste.Tu esti sus,inapoia lui.Ce-i in fata,e iluzia.

Lasă un răspuns

