doar doi copii…


Oare mai stii…?

Iti mai aduci aminte

De cand eram copii?

Voiam sa zbor-

 Spre zări necunoscute,

Azi… plang de dor

Cu nimeni să m-asculte…

Imi doream cerul…

Mi l-ai promis candva,

Dar ai uitat sa-mi spui

Ca nu putem zbura…

Ai uitat sa-mi spui

Ca nu-l voi mai vedea…

Atunci, mi-am dorit marea…

Era asa tacută,

Vorbea cu zarea,

O cauta pierduta…

Dar nimeni nu mi-a spus

Ca intr-o buna zi

Zarea va fi apus,

Iar marea va iubi…

Nimeni nu mi-a spus…

Eram doar doi copii…

Oare de noi,

Cine va sti?

De noi…

De-acei copii…

10 gânduri despre &8222;doar doi copii…&8221;

Lasă un răspuns

