Negru de fum…


Ce fum însetat de culoare…

Nebun temator de prezent

Mi-apasa secundele goale

Si glasul incert…

E umbra uitarii, dar parca

Sclipirea din ochi ma raneşte,

Iar braţele îi sunt de piatra

Cand gandul batran imi loveste…

Nimic mai frumos decat paşii

Ce-mi numara clipe de ieri,

Sa cearna culoare şi nopţii

Şi albelor seri…

10 gânduri despre &8222;Negru de fum…&8221;

    • uff! dar nu vreau sa-i intristez! :* cu atat mai mult pe tine!
      si nu uita daca vrei sa vb cu cineva stii unde sunt! lasa-mi um mail, doar :*
      poate nu voi stii sa te ajut, dar un zambet incerc sa-ti aduc :*
      O saptamana frumoasa!

      • cu adevarat se regasesc multi prin sentimentele tale. Dar asta nu inseamna ca ne intristezi. Mie, cel putin, imi aduci zambetul pe buze prin minunatia poeziilor tale😀

  1. Ma bucur cand gasesc astfel de bloguri.Cu poezii, marca personala.Mie chiar mi-a placut.Este frumos sa-ti poti exprima sentimentele prin cuvinte.Si daca acele cuvinte foarmeaza o poezie, mesajul ajunge si mai repede.Frumos.Bravo.Te-am trecut la blogroll.O sa mai trec pe aici.E super ce faci.

Lasă un răspuns

