Vei plânge mult ori vei zâmbi?


Vei plange mult ori vei zambi?

Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
„Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?”

                                                               (Lucian Blaga)

5 gânduri despre &8222;Vei plânge mult ori vei zâmbi?&8221;

    • 😉😀 mda, nu-i nimc, intotdeauna exista un inceput pt toate :*
      poi am postat-o pt ca imi place si pt ca mi-a facut si o categorie cu „autori preferati” pe care am cam neglijat-o😆

  1. Cât mai puţin din prima, cât mai mult din a doua (parte a titlului)!
    Am parte până acum de prea mult „gri” ca, sa îmi mai placă Blaga!
    Oricum, este un poet deprimant, corespunde unei stări de moment în viaţa fiecăruia!
    Toate bune! Şi… versuri mai optimiste!
    Elenaoni

    • 😆 nu te contrazic😀 chiar deloc! am cam aceeasi parere despre el, dar in fine…
      cat despre versuri sa vedem ce-mi rezerva „viata”😆
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut! :*

Lasă un răspuns

