Acord de seara…


mi-e sufletul acord de seara

pierdut in zare,

trist, stingher,

iar gandul lui se scalda-n in ceara,

umbrit de mare

si de cer…

mi-e umbra rece, tremuranda

sub unda lunii amortite,

iar ploi de stele imi inunda

lacrimile risipite…

suspine-adanci si obosite

se plec pe brate prafuite

ca semn de dor

spre noul zbor…

mi-e sufletul acord tacut

caci Viitor e azi Trecut,

iar gandul lui – batran si mut…

23 de gânduri despre &8222;Acord de seara…&8221;

  1. ma bucur ca ti-am citit cateva din poeziile tale.
    sunt profunde si sensibile, unele chiar reusite; se vede ca ai talent, dar mai trebuie sa lucrezi.
    oricum, felicitari si spor in continuare!
    sa ai un weekend placut. :*

  2. acord de pian presarat cu trandafiri … „mi-e sufletul acord de seara pierdut in zare” … ma vad pe mine …. un weekend frumos, chiar daca au anuntat ploi, sau furtuni iti doresc un soare sus care sa te incalzeasca mereu :*

  3. o expunere placuta a gandurilor tale.
    de fiecare data cand am intrat sa te citesc, niciodata n-am plecat dezamagita😀
    O seara frumoasa !

  4. Elenaaaa , am lipsit un timp si am ajuns cu toate inapoi la zi .. citite . Si din nou lacrimi peste lacrimi la cat de bine se potrivesc cu pataniile mele , tu poezie – eu proza, scriere lunga . Nu stiu , minunat , te admir ! .

    • de asemenea, aceleasi ganduri de admiratie si pt tine :*
      imi cer atatea scuze ca nu mai am timp sa scriu mai nimic sau sa trec pe la toti… :((
      sunt prinsa in niste probleme si nu imi permit sa satu prea mult pe net…
      te pup si te imbratisez cu drag! >:D<

Lasă un răspuns

