O, tu…


O, suflet trist, de cemi zambesti?

Nu intelegi tu oare

Ca plangi si fara sa privesti

Spre gandul ce te doare?

Cum de-mi vorbesti fara sa stii

Ca ochii tai tenseala,

Scalzandute in lacrimi mii

In fiecare seara?

O, nu-ntelegi ca vocea ta

Se pierde in suspine

Ce nu se mai pot vindeca

Nici azi, acum sau maine?

De ce ma cauti in trecut,

Pe mine, suferinta

Ce-ti cheama-n glasul ei tacut

Incet, incet fiinta?

O, suflet trist, in ochii tai

Plang vise asfintite,

Uiate-n serile de mai

  De lume parasite… 

18 gânduri despre &8222;O, tu…&8221;

  1. Salut!
    Bogdanahelp, este o persoana cu probleme, probleme psihice, pare normala dar nu este deloc asa din pacate, mare grija in momentul in care faci vreun comentariu pt ca la urma nu mai scapi de ea, si nu cred ca ti ai dorii sa descoperi cealalta fata a ei adevarata ei fata de fapt. Intra pe foarte multe bloguri si in momentul in care nu i se acorda atentie incepe sa injure ca un birjar, are 37 de ani si traieste pe spatele tuturor din jurul ei, de circa 6 ani isi cauta un loc de munca dar… nu reuseste sa si gaseasca, decat sa se duca la munca uneori cand nimeni nu ii mai da bani se duce si cerseste in fata bisericilor, decat sa se duca la munca mai bine cerseste. Imi cer scuze daca te a deranjat ce ti am scris, dar ai un blog prea frumos ca cineva sa si permita sa abereze cine stie ce tampenii mai tarziu, ar fi pacat. Cu respec, Adrian

    • waw, ce descriere😆
      eu nu citesc foarte multe bloguri, ci doar cele care ma frapeaza, care imi trezesc curiozitatea si ma fac sa revin😀
      sincer, nu am chiar nimic cu bogdanahelp😉 ii multumesc doar pentru ca mai trece pe aici.
      O seara frumoasa!

  2. Poezia ta nu ma face decat sa imi strang sufletu’ de pe jos; m-ai rascolit mai rau ca un medic pe interior..
    O seara minunata iti doresc!

  3. superb, poezia asta a face sa imi adun toate bucatiile rupte din inima, sa incerc sa le lipesc din nou, sa formez un intreg si sa zambesc tot mai des
    :*>:D< bravo tie, keep going

  4. Multi nebuni sunt pe lumea asta fratilor, Adrian asta imi lasa zeci de mesaje gen spam pana i-am zis vre-o doua intr-o zi si l-am linsitit, dragutule si frumosule ce esti, pune si tu manutza si fa-ti un blog sa vedem de ce esti in stare, vad ca ai luat blogurile la rand pentru ca la mine nu mai poti intra ca sa lasi mesajele tale de prost gust.
    cu drag, bogdanahelp

Lasă un răspuns

