..nu e nimic si totusi e…


„..nu e nimic si totusi sunt

firimituri de clipe

pastrate-n versul unui gand

si-n tot atatea vise …

a fost un tipat prea tacut

sau poate doar cuvantul

ce-a semanat in noi trecut

si ochii lumii vantul…

as vrea sa las batranul ieri

si sa privesc spre maine,

dar azi mi-ascunde acele seri

cand te pierdeai in mine…

a fost un cine stie ce

departe de a fi

sau poate n-a fost ceea ce

se poate doar numi…

as vrea sa-ti scriu un ultim vers

ce-mi arde-acum privirea

pe zarile tarzii ce-mi tes

cu lacrimi neimplinirea…

nu e nimic si totusi e

departe de-ochii nostri-

doi corbi ce lupta-n cer

si totodata-ai nostri…”

10 gânduri despre &8222;..nu e nimic si totusi e…&8221;

    • daaaa… nu stiu de ce mi-a venit sa scriu asta… sincer nu ma gandeam la „Luceafarul”, am realizat dupa prima strofa ca sintagma aia e si pe acolo😆
      ciudat!
      te pup! :*

Lasă un răspuns

