nostalgie…


„..e noapte si-n cer canta luna

scaldata-n oglinzi de clestar

de marile ce-i tin cununa

pe inaltul altar…

tacerea se-aude, ne cheama

in glas dulce-amar de iubire,

iar zarile parca destrama

clipe ce-mi sunt amintire…

cu lacrimi de dor plange vantul

si-asculta un vers de trecut,

ca norii de fum ce-mi tes gandul

sa-mi piarda al meu suflet mut…

e noapte si-n cer dorm sperante,

iar doru-mi scufunda placerea

ce-adoarme in zari fara nuante

pe brat cu durerea…”

 

14 gânduri despre &8222;nostalgie…&8221;

Lasă un răspuns

