adesea…


„adesea-n nopti tarzii

cand zarile’s pustii,

te chem, dar

tu nu-mi vii;

blestem, iar

tu nu stii…

si scriu cu nostalgie

un cant;

melancolie

sau gand

sau… cine stie…

adesea-n flori de lacrimi

te-adun

si-ti spun

ca te-am pierdut in glasu-mi,

in gandul meu nebun…

adesea ma imbat

in notele tacerii

ce bat la poarta serii,

chemandu-ti dulcii pasi,

dar tu…ma lasi…

te strig,

mi-e frig

si-n gand ma sting,

iar tu te-ascunzi

sau te pretinzi

a fi mai mult

ce pot s-ascult…

adesea-n nopti tarzii,

stiind ca tu nu-mi vii

puterea-mi oboseste

sau nu te mai iubeste,

lasandu-mi gandul rece

sa-nece

prezentul ce ma-ntrece…”

13 gânduri despre &8222;adesea…&8221;

  1. parca nimic nu doare mai mult decat iubirea sub toate formele sale…mi-am dorit oameni care credeam ca nu pot sa traiesc, i-am avut atunci cand nu ma asteptam…a fost un ultim foc de paie se pare de fiecare data….aceiasi pasiune, acelasi foc..insa am abandonat , caci unoeri stagnezi….si caut cerul si evolutia, sa fiu cat mai sus…
    deci….puterea e in noi…

  2. din nou un joc superb de cuvinte . cat talent ai , mai , esti incredibila – pe bune .
    te admir inzeciiiiiiit, insutit, inmiit , fata de cum o faceam la inceput cand ti.am citit prima poezie .
    la mai multe, micuta trista inspirata ce esti ! >:D<

    • vaaai!!! nu stii cat ma bucur citindu-ti randurile…
      sincer, mie nu mi se par reusite pt ca dupa cum am spus, tot ce scriu sunt de moment, iar unele nu’s intocmai bune…
      multumesc din suflet! :*

Lasă un răspuns

