..pentru o clipa…


„Pentru-o clipa de placere,

amintirii i se vinde

incoltit de-a sa durere

ce-l cuprinde;

un voinic,

desi e mic

pentru cei ce-i spun nimic;

care are indrazneala

sa ne puna intrebarea:

 

<<de ce, voi, din lumi nebune

imi vreti gandul al supune

la pedeapsa pe vecie

c-a iubit fara sa stie

de durere,

suferinta,

daruire

si dorinta?

de ce imi loviti cu pietre

sufletul fara pereche,

inecandu-l  in suspine,

ratacit printre ruine?

de ce, voi, lipsiti de dor

nu-mi dati voie sa mai zbor?

eu, un simplu muritor

va las dupa ce-am  sa mor,

daca nu sunt indraznet,

iubirea fara de pret!>>

 

Daca nu esti indraznet?

vrei cumva sa pari istet,

tu, suflet fara-nteles?

 

<<o, vai mie, cer ierare

voua, lumi nemuritoare…

iar de nu-i cu suparare,

imi veti da mie scapare

din a voatra inchisoare?>>

 

Of… suflete muribund…

ce-am putea primi in schimb?

 

<<in zadar imi e cuvantul,

eu sunt singur precum vantul…

insa, pentru-o clipa de iubire

iti las viata amintire…>>

 

De azi, gandul ti-e dorinta

ai sa faci dupa vointa

pentru ca a ta cainta

te-a salvat din temnita…”

21 de gânduri despre &8222;..pentru o clipa…&8221;

  1. „Pentru o clipa” este superba si imi place foarte mult grafica aleasa de tine.
    Tot blogul tau este foarte frumos, ai foarte multa sensibilitate si in mod sigur vom auzi de tine pe viitor.
    felicitari!
    cu drag,
    bogdanahelp

  2. Stii uneori cand nu ai nimic si avem zile foarte proaste, se intampla lucrurile bune intr-o clipa, ma bucur ca te-am descoperit si faci o treaba excelenta aici.
    Ai foarte mult bun gust si te astept oricand cu drag in gradinile de hortensii, sa cautam visele pierdute, sa le intelegem si sa ne bucuram de o frumoasa prietenie.
    Niciodata sa nu iti pierzi speranta.

    bogdanahelp

    • ai dreptate, mereu tind sa cred ca toate au un rost chiar daca trecem prin momente neplacute sau placute…
      multumesc pt apreciere si sunt incantata de prietenie.
      te pup! :*

  3. am citit pana aici si mi-a placut, bineinteles ca ai de lucrat, cu totii avem de lucrat, mai ales eu, insa cred ca exista potential si sper sa il folosesti, au am sa mai trec din cand in cand sa citesc noutati, numai bine!

Lasă un răspuns

