(un) gand (sau) dorinta…


„in seara asta vreau

pe pat de lacramioare,

tacerii glas sa dau

sa-mi spuna ce o doare…

si-astern sclipiri de lacrimi

si lumanari aprinse

pe cerul stins in patimi

ca noapte fara vise;

pe norii singuratici

ce-si plang melancolia,

pe verzii codrii vesnici

ce-mi cheama nostalgia…

si-adun in zari privirea

ce-n pragul lunii pline

isi scalda amintirea

in cateva suspine;

si-i cant tacerii gandul

rugand-o sa m-asculte,

dar in zadar, caci vantul

o-ndeamna sa ma uite;

si-mi stinge lin lumina

in dulce amortire,

lasandu-se cortina

peste a mea privire…

in seara asta vreau

sa mor macar o clipa,

sa uit de glasul meu

ce pare ca ma striga,

sa gust din nemurire

din dor, suspin, iubire

si sa ma-mbat de vise

ce-au fost candva atinse…”

18 gânduri despre &8222;(un) gand (sau) dorinta…&8221;

Lasă un răspuns

