..dor de trecut..


„in urma mea pictata de cristale,

tu, mica stea, departe ai ramas,

sapand in dorul nemuriri tale

ce a ascuns pe cer un dulce pas…

cu lacrimi reci pierdute in suspine

ai scris roman de muritor tacut,

citindu-mi filele zilei de maine

si versul ce s-a stins in suflet mut…

te-am ratacit in timpul amintirii,

lasandu-ti un prezent nebun

ce te-a ascuns sub aripa iubirii

scaldate-n dusul tau parfum…

in urma mea surprinsa in oftat,

tu, scumpa mea, ai adormit,

lasandu-ma in visul tau uitat

ce nu ti-a spus cat te-am iubit…”

10 gânduri despre &8222;..dor de trecut..&8221;

Lasă un răspuns

