..nostalgia..gandului…


„..cand amintiri imi vor veghea

in gandul meu trecut,

cernand in paru-mi flori de nea

si-n suflet un glas mut;

cand ani vor da suflarea mea

doar timpului pierdut,

pictand pe cer o mica stea

si-un fir de inceput;

cand ploi vor plange dragostea,

iubirea de demult,

lovind cu lacrimi urma mea

si-un colt de cer cazut,

atunci moartea ma va cheama 

la sanul ei de lut…

atunci viata ma va certa

de clipe ce-au durut,

lasand s-adorma inima

in noul ei mormant…”

16 gânduri despre &8222;..nostalgia..gandului…&8221;

  1. ce tema dificila ai ales..the boulevard of broken dreams,,desi in cazul tau indraznesc sa afirm ca mai bine se potriveste the boulevard of broken hearts,,sau poate ma insel si minteam imi fuge prea departe

Lasă un răspuns

