..de mine, tu mai stii..?


„Azi, vreau sa-mi scrii,

Batrane cititor;

Oare ce stii

De timpul calator?

mi-e gandul neimpacat,

tanjind a ta chemare

ce poate m-a uitat

sau nu-mi mai da crezare..

Azi, vreau sa-mi canti,

Tu-n lume luptator;

Vreau sa ma minti

Ca sunt nemuritor..

dar poate nu’s curat

caci sufletul mi-e ars,

demult a fost lasat

cenusa ce-a ramas..

Azi, vreau sa vii,

Te-astept sub dulcea zare,

Sub lacrimi mii

Ce ma feresc de soare…”

19 gânduri despre &8222;..de mine, tu mai stii..?&8221;

  1. joaca

    daca e frig sau daca este cald
    daca e teapan tot sau cade fald
    daca azi nu e inca maine si nu a fost nici ieri
    daca vreau frati si am doar indepartati veri
    daca ma sriu sau nu
    e ca sunt eu,nu tu🙂

  2. si tot ce el ar vrea
    nemuritor sa fie
    stiind ca-i o minciuna
    un ultim rand el scrie
    asterne pe hartie
    o ultima dorinta
    si cade in uitare
    in cruda pocainta

      • pierduta tie iubirea,
        speranta sa nu iti fie,
        ca din strafunde neguri,
        un soare o tine vie,

        si soarelei un zambet,
        si luna-i al tau chip
        si dragostea-i un zumzet
        in visul infinit

        insa din negre temeri
        o raza sus razbate
        din suflet implinit
        purtand grijile toate

        si cel plecat din urma
        in urma o sa priveasca
        cu mintea-i tulburata
        amarul sa-l traiasca

  3. Câte dorinţe am şi eu azi.Simt că mă prăbuşesc sub greutatea lor.Lacrimi stau să-mi pice din ochi de verde smarald,dar dacă le-aş lăsa să-mi brazde obrazul,mi-ar fi pierzare.
    Plâng în mine…şi mă zgâriu cu gheare de felină…

Lasă un răspuns

