..o alta zi carunta ca o moarte..


„Dimineata tarzie se-arunca  

Printre copacii orbi si uscati

Ce-si plang nostalgia din umbra,

De ceata mascati..

 

Pe-ntinsele zari dorm suspine

Pierdute sub val de tacere

Ca somnul de veci sa-mi intine,

Cazut in durere..

 

Sperantele-mi cant armonia in nori

Printre carbunii stinsi ai luminii

Cand urmele-mi cern cararea de zbor,

Pe bratul privirii..

 

E o alta zi carunta ca o moarte

Ce-mi plange tristetea cu ochii inchisi-

Batrana se-aseaza pe ganduri, departe

Cu-obrajii invinsi..”

 

 

21 de gânduri despre &8222;..o alta zi carunta ca o moarte..&8221;

  1. imi plac mult poeziile tale…ai talent…ai scos cumva si vreo carte?adica ar trebui sa scoti o carte….eu as fii primul care ar cumpara-o..:)multumesc si pt comentariile tale:*

Lasă un răspuns

