..un off.. sau rand, in gand…


.. priviri, cuvinte…

taceri in minte..

..un joc de lacrimi, un oftat,

un sentiment confuz, un cap plecat..

..o simpla durere

 sau..cant,

un suflet mut,

un rand..

tipat tacut,

un gand..

sau.. sunt..

lacrimi ce cant?

pe rand,

in gand

sau.. vant..

..un joc de cuvinte-

in..minte

ucide..

se simte..

..m-ascund,

plangand,

cantand,

soptind un rand,

ma..sting certand

un suflet bland…

sau..cand si cand

ma plec,

inec

sau..ma regret-

esec…

..doar un cuvant,

avant..

sunet de dor-

un alt izvor

uitat de zbor..

azi, calator…

..mi-e greu

sau rau

sau.. sunt doar eu..

un simplu „eu”

mereu..

mereu..

mda.. sau nu.. nici eu nu stiu..

sunt doar cuvinte..

mi-e rau, se simte..

iar nu’s cuminte…

 

Sa aveti un weekend placut!

sper sa ne citim curand🙂

4 gânduri despre &8222;..un off.. sau rand, in gand…&8221;

Lasă un răspuns

