..ma mistuie gandul..


„De maine vreau sa pleci,

Tu, pasare nebuna,

Ce-ai stins in lacrimi reci

Si razele de luna..!

O, demon insetat

De plansul dulce-al noptii;

De ce, tu m-ai uitat

La poarta rece-a mortii?

De ce-ai intins suspine

Pe campuri amortite,

Facandu-le ruine

De vise neimplinite..?

Tu, suflet blestemat

De-atata frumusete,

Cum de mi-ai ingropat

Privirea in tristete?

Cum de-ai ales durerea

Pe patul amintirii,

Cerand in schimb tacerea

Ca drog al nemuririi?

De maine.. vreau sa uiti

Ca te-am tinut in gandu-mi

Si cuibul sa ti-l muti,

Eu m-am pierdut in somnu-mi…”

19 gânduri despre &8222;..ma mistuie gandul..&8221;

  1. Şi eu aş vrea să-ţi plece frământările ce te ancorează în acest pământ şi te ţine cu gheare strânse bine în juru-ţi,fără să mai aibă de gând a-ţi mai da drumul vreodată.Eşti suflet tânăr.Trebuie să zbori!

Lasă un răspuns

