..melancolie…


„..flori de mar se pleaca-n soapte,

culegand in cantec dorul

ce se scalda-n albe ape-

mari ce-au stins in zari amorul..

..codrii-si scutura cununa

dusa lent in vers de vant,

asteptand sa iasa luna-

farul noptii cand si cand..

..gandu-si cauta chemarea

ratacita-n timp pierdut,

aruncand in urma seara-

altei zile ce-a trecut..

..flori de mar isi tremur unda

intr-un glas de suflet mut,

ce-a ascuns sub lacrimi urma-

umbra clipei ce-a trecut..”

12 gânduri despre &8222;..melancolie…&8221;

  1. uf.. nu stiu ce ti-as putea raspunde in acest moment.. pt ca nu sunt intocmai bine.. si e vorba despre tristete.. am multe in cap si nu’s de bine, scriu aici sau oriunde altundeva pt ca asa ma descarc..
    va fi si un post mai happy, dar nu acum, nu stiu cand :*
    multumesc >:D<

  2. Oh,mică împărăteasă…ce lacrimi mi-ai mai scurs din ale mele glande lacrimale.Domină…şi predomină o mică melancolie şi-ntr-al meu suflet.Dar îmi e mai mare şi puternica dragostea care mă înaltă mai cu voie,mai fără voie…pe înălţimi,de unde nu voi să cobor în veci!

Lasă un răspuns

