..de ziua ta…


Happy Birthday, Ada!

„De ziua ta, suflet frumos

Cand zorile danseaza,

Pe cerul inca somnoros

Luceafaru-ti ureaza:

“..un gand iubit

de-a mea lumina,

ce l-am pitit

in luna plina..

..un cuib de vise

si.. sperante,

ce sunt scaldate

in matase..

..un zbor mai lin

pe cerul plin

de stele mii

si..bucurii..”

Gelos, batranul soare-ti canta

Refren de zambete scaldat,

Ce-n raze albe se avanta

Usor soptit, chemat:

“..de ziua ta, micuta mea,

un zambet ti-am adus;

sa-ti lumineze inima

si gandul tau ascuns..

..de ziua ta, o, dulce stea,

eu ma cobor de sus

sa iti privesc lumina ta,

ce razele mi-a prins..”

O, vad ca-n dar de ziua ta

Si stelele si luna

Te-alinta sub privirea mea

Si-ti lauda cununa..

Atunci, din suflet voi ura

Un simplu >LA MULTI ANI<

Ce cade din inima mea,

Peste cuvinte mari…”

La multi ani,  Andra!

Va doresc o saptamana frumoasa, tuturor!!! :) 

10 gânduri despre &8222;..de ziua ta…&8221;

Lasă un răspuns

