..asculta,tacerea…


„..Asculta, tacerea ne cheama

Plangandu-si suav nostalgia

In noptile reci, de arama

Ce-si cauta ades colivia..

Departe doar luna priveste

In lacul de nuferi pictat,

Ce-n soapte batrane zvoneste

Caci lacrimi acum, l-au udat..

Pe margine plopi melancolici

Se pleaca uitati de putere,

Caci nu de mult, ei erau falnici,

Acum, sunt lasati in durere..

Pe-o banca de lemn amortita

Un suflet suspina-ntr-o carte,

De-atatea adieri prafuita

Debia se mai vede o parte..

Asculta, cum tremur ruine

In gandu-mi lipsit de speranta,

Iar sufletu-mi plange in mine-

Oglinda ciobita de viata…”

 

..cand ganduri se lupta in tine, puterea iti scade… 

..cedezi, nestiind ce e bine, dar simti ca te arde…

..de ce-ar exista, azi, suferinta,

..cand noi ne uitam si..  credinta..?

..uff! .doar ganduri, cuvinte rostite

..de sufletu-mi-lacrimi sfarsite…

16 gânduri despre &8222;..asculta,tacerea…&8221;

  1. […] ..asculta… Thu Feb 03, 2011 1:19 am “..Asculta, tacerea ne cheama Plangandu-si suav nostalgia In noptile reci, de arama Ce-si cauta colivia.. Departe doar luna priveste In lacul de nuferi pictat, Ce-n soapte batrane zvoneste Caci lacrimi acum, l-au udat.. Pe margine plopi melancolici Se pleaca uitati de putere, Caci nu de mult, ei erau falnici, Acum, sunt lasati in durere.. Pe-o […]

  2. uau! e frumoasa.. si melodia si poezia🙂 … parca nu imi mai vine sa zambesc. adica.. eu zambesc cand poezia e plina de tristete si melodia plange? off!

Lasă un răspuns

