..iti amintesti..?


„..iti amintesti copila mea

de noptile cu luna plina,

cand te-ntalneam sub mica stea

ce-mi aducea lumina?

..iti amintesti privirea mea

ce se pierdea-n suspine,

cand dulcii pasi ti-i urmarea

pe vechile coline?

..iti amintesti tacerea mea

ce-n lacrimi te scalda,

cum te-ascundeai sub umbra mea

cand glasu-ti cauta?

..iti amintesti, tu, mica stea

de ochii-mi-doar ruine

ce-ti inconjoara lumea ta

lipsita de suspine?

..iti amintesti plecarea ta

tarziu in naltul noptii,

cand ai lasat in urma ta

doar clopotele vietii ?

..iti amintesti??

………..

 

hmm.. m-a prins din nou melancolia… poate daca..😦 mda.. si tristetea e un sentiment…

Va doresc o saptamana cat mai placuta, in continuare!! (eu voi lipsi o buna perioada de pe aici, dar o sa incerc sa va mai si „citesc”😉 )

10 gânduri despre &8222;..iti amintesti..?&8221;

  1. un cantec de dor, o doina moderna
    fiecare sentiment vine de undeva, folcloru ar zice cam asa:
    „Cine-a zis intai doina
    Arsa i-a fost inima
    Ca doina de unde vine?
    Din dragoste cu suspine.
    Si doina din ce-i facuta?
    Din dragoste tare multa.”

Lasă un răspuns

