..(nu) sunt…


„Eu nu-mi inec tristetea

In  lacrimi nesfarsite,

Nu-mi  caut frumusetea

In oglinzi ciobite,

Nu dorm,

Visez..

Nu mor,

Veghez..

Nu plang,

Doar cant,

In gand,

Nu sunt..

Eu nu-mi astern din suflet

Cuvinte ratacite,

Nu-mi caut in balet

Doar lebede iubite,

Nu tac,

Citesc..

Nu zac,

Iubesc..

Nu stiu,

Ascult..

Sunt viu,

Dar mut..

Eu nu sunt o cutie

De vise neimplinite,

Nu sunt armonie,

Nici sunet in cuvinte,

Nici mare,

Nu am soare..

Nici gand,

Sunt o dorinta-

Un rand

Pe o foita…”

17 gânduri despre &8222;..(nu) sunt…&8221;

Lasă un răspuns

