..ganduri…


…offff… viata asta… m-am trezit in seara asta..  mergand singur pe strada…  si mi-am dat seama ca am invatat sa fiu singur… am invatat sa las totul in urma, sa merg mai departe, sa nu cer nimic nimanui… am invatat sa ma bazez numai pe mine…  ..trebuie sa marturisesc faptul ca nu a fost deloc usor  , insa am ajuns la un stadiu in care, singuratatea imi da putere… am realizat cat de multe ne invata viata… am invatat sa accept respingerile  ..durerile  ..dezamagirile, prieteniile pierdute din cauza celor care nu m-au acceptat… 

am acceptat sa merg singur pe un drum, drumul meu.. asa cum e el, usor sau greu…  …mi-am dat seama ca trebuie sa ma ajut singur si ca nu am de ce sa cer mai mult decat am si.. nu voi avea niciodata…  

..pareri de rau, sperante  , iubiri… le-am lasat pe toate in urma…  nu ma mai doare, nu mai simt…

..traiesc pentru altii, simt pentru altii.. nimeni n-a simtit pentru mine… , insa am acceptat si asta..

..am acceptat tot ce a vrut viata pentru mine..  

singuratate in noapte,

copaci dezgoliti;

cuvinte desarte,

vorbe-n vant..

>>..destin, viata, singuratate, amagiri,

deziluzii, sperante… <<

-plecati toate prin vantul unei noptii tarzii!!

..prin simplul fapt ca doream ceva, doream o realitate, fapte, o iubire adevarata…  nu am putut face nimic, a ramas doar o durere in suflet.. amagire si neincredere in tot ceea ce credeam si doream sa fie realitate..

„draga mea, poate vei intra pe aici.. poate vei citi…

vreau sa stii ca-mi pare foarte rau ca nu te pot ajuta mai mult decat imi doresc..

ca nu-ti pot sterge lacrimile, ci doar sa-ti ascult sufletul..

plange… stiu, si-mi pare atat de rau…

dar aduna-ti fortele si lupta in continuare… stii ca esti o persoana puternica..

ridica-te si infrunta cu fruntea sus…

eu voi fi atat cat imi permiti, alaturi de tine…

si, te rog sa ma ierti…

te imbratisez cu drag! „

 

..postarea este pentru o persoana speciala.. poate nu veti intelege..🙂

Va doresc o saptamana placuta tuturor… o sa lipsesc o perioada.

12 gânduri despre &8222;..ganduri…&8221;

  1. Faptul ca accepti totul asa cum este,si nu incerci sa schimbi nimic,sa lasi pe ceilalti liberi,sa le dai drumul din inchisoarea in care vrei sa-i ti,oameni pe care ii iubim nu sunt animale de companie,nu-i poti tine fortat langa tine asta e egoism.
    Insa acest post e mai degraba dupa parerea mea provenit tot dintr-un sentiment egoist de arata ceva acelei persoane sau de a-ti dovedii tie insuti ceva.Lasa tot asa cum este caci asa trebuie sa fie.
    Sfatul meu este sa uiti tot si sa mergi mai departe,acceptati starea ca pe o binefacere,daca suferi dupa o persoana insemna ca nu ai iubit-o niciodata,a fost doar o iluzie,o dependenta si trebuie sa scapi de ea sau de starea de dependenta.Nu te izola in tine,nu fugi de lume.Nu poti cere unui om sa te iubeasca sau sa fie langa tine doar pentru ca tu vrei si simti asta,cand incepi sa ceri atunci incepe suferinta si dezamagirea.Accepta si respecta sentimentele celorlalti nu incerca sa le controlezi sau sa le manipulezi,si atunci si ei le vor respecta pe ale tale.

    Sper ca am inteles postul,daca nu imi cer scuze de deranj!

    • NU! nu ai inteles postul, zic eu deloc.. tocmai de aia a fost personalizat.. in el nu e vorba de niciun sentiment de egoism, dimpotriva..
      cu scuzele de rigoare, aici vad ca singurul egoist esti tu, pentru ca incerci sa-mi dai un sfat de care nu am nevoie.. incerci sa ma critici fara macar sa stii despre ce e vorba.. a critica inseamna a te pune in locut unei persoane, a incerca sa simti ceea ce persoana respectiva a simtit.. nu inseamna a asalta o persoana fara macar un mic detaliu stiut..
      nu am nimic impotriva ta sau a comentariului tau.. m-a deranjat faptul ca ma acuzi de ceva ce nu stii.. nu stau acum sa-ti explic.. nu ar avea rost, atata timp cat eu am spus ca e pentru o persoana, parerea mea, acea persoana a inteles unde bat, deci mi-am indeplinit dorinta..
      cat despre suferinta, iubire si restul.. nu am avut niciodata indoieli pentru o persoana…
      nu ma izolez de nimeni, in niciun caz.. nu fug de lume… si dupa cum am scris undeva si acolo, accept si respect sentimentele celorlalti..
      scuza-mi comul.. dar nu cred ca ma cunosti deloc, ca sa poti sa-mi dai un sfat.

  2. Daca accepti si respecti sentimentele celorlalti si mai ales daca le intelegi asa cum ai facut cu parerea mea nici nu vreau sa te cunosc.
    Si ce imi pare cel mai ciudat e faptul ca toti o luati ca pe o acuza,eu nu acuz pe nimeni de nimic,am spus ca im cer scuze daca nu am inteles postul,eu doar incercam sa ajut cu un sfat sau cu o parere.Daca ai fi citit blogul meu ai fi inteles care e filozofia mea,si egoismul nu e o jignire e un sentimnet uman ce uni il simt mai mult sau mai putin,eu nu critic eu incerc sa ajut pe ceilalti sa scape de suferinta care si-o provoaca singuri sau de problemele existentiale.Si daca crezi ca nu te cunosc,ei afla ca nici tu nu te cunosti.Si iarasi spun nu este o acuza si nici-o critica in acest post si nu spun nimic cu rautate, chiar din contra,sper sa intelegi ca este o parere obiectiva si generala ce nu are legatura cu tine personal ci doar cu situatia in sine.

    • avand in vedere ca tu nu stii situatia, nu cred ca poti intelege..
      inca o data, accept si respect.. raspunsul a fost pe masura comului tau..
      si eu mi-am cerut scuze pt raspunsul rigid, venit la nervi.. recunosc..
      inteleg ca vrei sa ajuti, dar daca primul pas in a ajuta o persoana vine cu o critica, nu cred ca vei avea sansa sa poti oferi acel ajutor..

Lasă un răspuns

