2010 într-un cuvânt şi o poză…


Ce a insemnat pentru mine 2010??   Vai!  Vai!   Greu de spus.. nici macar nu ma pot decide pe un singur cuvant, dar avand in vedere ca asa spune leapsa, nu am de ales :P  

Hmmm..😕 vreau sa gasesc un cuvant care sa le subînteleaga si pe celelalte..    deci, cuvantul anului 2010 (ma simt ca la o premiera😆 )  este:  „lacrimi..” 

 

22 de gânduri despre &8222;2010 într-un cuvânt şi o poză…&8221;

  1. iar cuvintele anului 2011 vor fi: bucurie, speranta! Te imbratisez! Sper ca frumusetea Craciunului si a sarbatorilor de iarna sa te molipseasca! Ele sunt frumoase oricum, cu larcrimi sau fara🙂

  2. […] 2010 într-un cuvânt şi o poză… Mon Dec 27, 2010 10:08 am Ce a insemnat pentru mine 2010??   Vai!  Vai!   Greu de spus.. nici macar nu ma pot decide pe un singur cuvant, dar avand in vedere ca asa spune leapsa, nu am de ales    Hmmm.. vreau sa gasesc un cuvant care sa le subînteleaga si pe celelalte..    deci, cuvantul anului 2010 (ma simt ca la o premiera )  este:  […] […]

  3. Cred ca un an nu poate fi descris intr-un singura cuvant.Dar daca asa cere leapsa….
    Un an are atat momente bune cat si momente…sa le zicem doar mai putin placute.
    Imi pare rau sa aud ca lacrimile te-au dominat si te-au inundat in acest an 2010.

    • da, sunt de acord cu tine.. cand am auzit de leapsa, prima reactie a fost: „vai, cum pot sa descriu un an doar printr-un sg cuvant…”
      anul asta mi-a adus mai multa tristete, parca si acum mai am ceva cand ma gandesc, dar din toate lacrimile am invatat sa merg mai departe.
      multumesc mult! te imbratisez cu drag! :*

Lasă un răspuns

