..acorduri amortite…


„..acorduri amortite

si-un colt din cer se frange,

in soaptele pitite

se-aude luna -plange..

..sub naltul intuneric

presara doar cuvinte,

ce-n somnul melancolic

se-aseaza amortite..

..departe, stele tes

enigme si sperante,

pierdute tot mai des

de ochii-mi fara nuante..

..mantaua argintie

a noptii de cristal

imbraca, amaruie

un suflet in metal..

..nimicul fuge-n zarea

lisita de suflare

si-mi fura doar privirea,

lasandu-ma-n uitare..

..acorduri amortite

si-un colt din cer se-neaca,

in sunete lovite

se stinge noaptea, pleaca…”

15 gânduri despre &8222;..acorduri amortite…&8221;

    • ufff… mai, eu scriu nu din lipsa ocupatiei sau altceva.. scriu ceea ce simt.. indiferent de moment, starile se pot schimba sau nu.. am zis ca o sa incerc sa scriu ceva si legat de sarbatori, cand sunt gata, anunt.
      hugs & kiss! :*

  1. Primiți cu colindul?
    Devreme, ce-i drept, dar nu vreau să mă încurc între „Spam”-uri.
    Dacă mă primiți, am venit să vă urez multă sănătate. Să aveți tot ce vă doriți și să vă bucurați de sărbători! O să încerc să îl conving pe Moșu’ că ați fost cuminți, măcar să trimită niște zăpadă, să ningă liniștit.
    Ei, acum că mi-am zis colinda, mai am de urat, așa că vă las să vă bucurați de brăduț, de prieteni, de familie!
    Sărbători fericite!
    Ada

  2. hm, acum eleno, m-ai pus pe ganduri cu imaginile astea vii.pasari-clape, fabrica de stele si paianjeni, un colt dde tablou intr-un pahar si un lac gri care, daca te indepartezi, e de fapt un ochi. Fascinant ce poti face cu cuvintele

  3. […] ..acorduri amortite… Tue Dec 21, 2010 17:56 pm “..acorduri amortite si-un colt din cer se frange, in soaptele pitite se-aude luna -plange.. ..sub naltul intuneric presara doar cuvinte, ce-n somnul melancolic se-aseaza amortite.. ..departe, stele tes enigme si sperante, pierdute tot mai des de ochii-mi fara nuante.. ..mantaua argintie a noptii de cristal imbraca, amaruie un suflet in metal.. ..nimicul fuge-n zarea lisita […] […]

Lasă un răspuns

