..cobori…


 „..cobori sub firul argintiu de lacrimi

si-mi calci cu urme reci trecutul,

lasandu-mi gandul sa se scalde-n patimi-

pierdut pe camp nebun ca vantul..

..fiorul cald te prinde peste ceruri,

zdrobindu-ti suflet tremurand

si-ti canta-n somn cateva versuri-

surprinse-n glas plangand..

..o stea pierduta-si cauta destinul

ce s-a ascuns in ceas tarziu de noapte,

dar, in zadar se lupta cu divinul,

pierzandu-si raze de lumina ca sa-l ierte..

..nimicul se iveste-n zarea-

ascunsa, parca-n bratele privirii

si-mi scalda ochii dusi in marea-

tacuta, imi alinta clipa amortirii..

..cobori usor, usor in sunete de lacrimi

si-mi plangi parca trecutul,

lasandu-mi un prezent umbrit de patimi-

pierdut in zbor, se-ntrece doar cu vantul…”

8 gânduri despre &8222;..cobori…&8221;

Lasă un răspuns

