..un gand…


„…aduna-ti bratele in juru-mi-

umbrit de adieri batrane

si lasa-ti glasul sa-mi intine,

tacerea ce se lupta-n gandu-mi..

..priveste-mi dorul meu ce arde-

pierdut printre ruine moarte,

intr-un prezent demult trecut..

si-asculta soapta care cade

pe culmile indepartate

uitate fara de-nceput..

..aduna-ti lacrimile calde,

ramase-n ale mele ganduri

si sterge-acele umbre albe

ce ma pandesc din mii de randuri..

..aduna-ti visele uitate

si-acopera-mi privirea,

cu sunetele de sperante 

ce-mi canta amintirea…”

6 gânduri despre &8222;..un gand…&8221;

  1. […] ..un gand… Mon Dec 13, 2010 16:47 pm “…aduna-ti bratele in juru-mi- umbrit de adieri batrane si lasa-ti glasul sa-mi intine, tacerea ce se lupta-n gandu-mi.. ..priveste-mi dorul meu ce arde- pierdut printre ruine moarte, intr-un prezent demult trecut.. si-asculta soapta care cade pe culmile indepartate uitate fara de-nceput.. ..aduna-ti lacrimile calde, ramase-n ale mele ganduri si sterge-acele umbre albe ce ma pandesc […] […]

Lasă un răspuns

