..sleepsong…


…ratacesc printre ziduri groase care-mi ingheata respiratia aproape stinsa…inecandu-ma-n mii de lacrimi fierbinti ce par sa nu mai sfarseasca… drumul ma priveste amenintaror, lovindu-mi cu lanturile reci ale suferintei, inima ce se incapataneaza sa reziste… cativa pasi ma parasesc, privindu-ma din spate cu ochi nevinovati..am gresit fata de ei.. poate nu-i meritam…dar nu privesc inapoi, doar o voce interioara isi lasa cateva fire aprinse sa-i macine fiinta… usor, usor alunec in nestire pe langa ruinele reci, sa-mi trag sufletul… oare mai e mult pana la capat?? oare voi rezista?? ..o tacere sfasietoare pare sa-mi planga in spate…ma intorc, nimic… imi vad doar umbra tremuranda, cum cade la pamant pierduta… pentru cateva clipe, inima inceteaza sa mai bata.. parca inecata in lacrimi… incerc sa-mi ridic privirea, dar lumina orbitoare a prezentului mi-o blocheaza… atunci, simt ca ranile mi-au fost tradate… si m-au lasat doar o urma demult pierduta… tacerea parca prindea glas, rostindu-mi cateva note ce se loveau de sunetul dulce al clopotelor noptii.. nu mai simt nimic.. am pierdut de prea multe ori… m-am pierdut de prea multe ori… un ultim gand si… un somn adanc mi-a cuprins intreaga fiinta uitata la pamant… ma vad peste cateva clipe intr-un intuneric ferit de orice faptura.. soptindu-mi: „s-a sfarsit… astazi, ti-ai stins si ultima picatura de viata…iti mai ramane doar..un somn adanc…”

 

7 gânduri despre &8222;..sleepsong…&8221;

  1. […] ..sleepsong… Fri Dec 10, 2010 21:59 pm …ratacesc printre ziduri groase care-mi ingheata respiratia aproape stinsa…inecandu-ma-n mii de lacrimi fierbinti ce par sa nu mai sfarseasca… drumul ma priveste amenintaror, lovindu-mi cu lanturile reci ale suferintei, inima ce se incapataneaza sa reziste… cativa pasi ma parasesc, privindu-ma din spate cu ochi nevinovati..am gresit fata de ei.. poate nu-i meritam…dar nu privesc inapoi, […] […]

Lasă un răspuns

