..modificari…


Chiar asa? Da.. dupa ce i-am aratat cateva din versurile mele, diriga mi-a selectat si „modificat” unele pentru revista scolii :D   Ma bucur, desi daca as fi stiut mai dinainte as fi lucrat mai mult pe ele.. Stiti doar, tot ce scriu eu e doar de moment🙂

Asadar, va las „alegerile”😆 si astept pareri😛

Ceas târziu

„Aud în zări îndepărtate

emoţii de toamnă

ce rătăcesc în prag de noapte,

în parcuri fără ramă…

cuvinte se reped în şoapte,

lovind în ceas târziu,

când pe altarul nopţii-nalte,

mă pierd într-un pustiu…

lumina lină a lunii pline

îmi urmăreşte paşii,

lăsându-mi urma să-mi întine

covor de frunze roşii…

m-aşez încet pe-o bancă veche

şi simt cum amorţesc,

fiindu-i timpului pereche,

uit să mă mai trezesc…”

 

Timp adormit

„Pierdute-n gând şi-n voci pustii

se luptă peste poate

cuvintele-mi ce par a fi

de şoapte sugrumate…

Aud nelinişti argintii

ce se despart în noapte,

de ochii-mi duşi de clipe vii

spre zări îndepărtate…

Şi-alerg cu paşi grăbiţi spre seri

ce nu pot fi uitate,

pierzându-mi urma în tăceri

ce-au fost cândva cântate…

Dar timpul doarme în priviri

Pe-o mare aruncate,

lăsând în urmă amintiri

de valuri înecate…”

 

Răsărit pierdut

” Azi mi-am pierdut un răsărit,

căci s-a mutat la tine,

lăsându-mi doar un asfinţit

Ce plânge fără mine…

Un sunet mut mi-ai dăruit

şi-o tristă poezie-

o carte fără de sfârşit

şi-un nimeni ca s-o scrie…

Azi visul meu m-a părăsit,

Uitându-mă departe,

în zborul ce s-a prăbuşit

într-un sfârşit de noapte…”

 

Altă zare

„Adun secundele din lacrimi

ce zac pe drumul rece-al amintirii

şi-ascult târziu doar clopotele serii

ce se ciocnesc în glasu-mi…

încet, încet îmi scald în şoapte

privirea stinsă a sufletului dus

de adierile luminii albe

ce-au semănat o urmă de apus…

Cu paşi grăbiţi mă-ndrept spre altă zare

pândindu-i zborul lung, pierdut

ce arde fără de scăpare

în focul clipei ce-a trecut…

şi-aştern în urma mea nimicuri,

o strofă rece de cuvinte

ce vor să-mi cânte ne-nţelese gânduri

şi-n nopţi târzii să le alinte.”

 

Si pentru ca se apropie sarbatorile, va las si o melodie care-mi place!

Sa aveti o saptamana cat mai placuta! :* 

20 de gânduri despre &8222;..modificari…&8221;

  1. […] ..modificari… Tue Dec 07, 2010 20:13 pm Chiar asa? Da.. dupa ce i-am aratat cateva din versurile mele, diriga mi-a selectat si “modificat” unele pentru revista scolii    Ma bucur, desi daca as fi stiut mai dinainte as fi lucrat mai mult pe ele.. Stiti doar, tot ce scriu eu e doar de moment Asadar, va las “alegerile” si astept pareri Ceas […] […]

Lasă un răspuns

