..un fir pierdut…


..timpul trece uneori prea repede pe langa noi, lasandu-ne doar o umbra..aproapte stinsa… privesc trecutul_o carte prafuita aruncata in inima batrana a sufletului… vad doar lacrimi pierdute ce tes randuri aproape sterse.. doar mii de cuvinte uitate care bat la portile altei lumi… oftez incet si incerc sa-mi arunc ochii spre prezent.. acelasi sunet mut al trecutului imbraca parca in umbra clipa „actualului”.. dar nu am limite, nu ma opresc aici si-mi trimit privirea in viitor_un lung drum al sperantelor ce se sting in flacarile timpului… nimic mai mult..

..azi, ma lupt cu versurile de ieri si incerc sa le construiesc pe cele de maine, dar cuvintele se incapataneaza sa-mi taie elanul.. si.. cad.. din nou imi simt puterile tremurand pe pamantul rece.. oare maine va fi la fel?? ..tacerea imi raspunde prin lacrimi.. si ea??  mda..

..azi, azi e doar o alta zi rece, ce nu poate fi incalzita decat de o ploaie usoara de lacrimi… dar..tot „azi” va ramane trecut.. inghetat de viitori stropi reci ai timpului…

P.S: multumesc pt melodie! :*

4 gânduri despre &8222;..un fir pierdut…&8221;

Lasă un răspuns

