..tu non hai capito mai…


Azi, vreau ca macar o zi sa renunt la tot.. sa uit ca exista speranta.. vis.. prezent.. zambete…  Vreau doar sa plang.. sa ma plang de ceea ce sunt sau ce nu am fost niciodata.. Vreau sa uit de „vorbele” ce doar ma inconjoara.. sa-mi sterg din minte acele ganduri care-mi consuma toata energia mea interioara..

Azi, ma simt poate mult mai rau ca ieri.. si la fel de rau ca maine.. parca pe zi ce trece imi pierd cate ceva din mine, dar ma intreb: pentru cat timp voi mai avea ce? 

Simt ca azi nu mai vreau sa lupt cu ceva ce nu-mi face decat rau.. ceva ce-mi ingheata o parte din mine, indiferent de cate lacrimi imi curg.. nu-mi vad rolul in jurul altora.. in jurul celor la care tin.. si care ma fac sa ma simt doar un strain… dar toate au un sfarsit… unul pe care nu mi l-as fi dorit vreodata…

17 gânduri despre &8222;..tu non hai capito mai…&8221;

  1. Cateodata a te lasa invins nu insemna ca ai incetat sa lupti,pe o furtuna e inutil sa incerci sa vaslesti caci te vei ineca,dar daca te lasi purtat de valuri acestea sigur te vor duce la un tarm.

  2. Da,cand stii ca cineva simte cu tine acelasi lucru si e connectat la trairea ta,durerea sau tristetea se anuleaza,iar in cazul trairilor pozitive acestea se amplifica,e o lege a universului.

  3. Azi vreau sa lasi in urma tristetile si gandurile amare
    Azi vreau sa te bucuri de primii fulgi de nea , lasa copilul din tine sa-ti inunde sufletul si inima
    Azi vreau sa te simt fericita si vesela asa cum sunt sigura ca stii sa o faci minunat.
    Ce spui ? incheiem targul?

  4. Azi, nu ai voie să renunţi la nimic. Ai făcut-o ieri, şi alaltăieri, şi acum 3 zile. Dar azi, de azi, nu mai ai voie. Trebuie să apuci cu amândouă mâinile şi speranţă şi vis şi prezent şi zâmbet, să le împleteşti şi să-ţi faci, din ele, viitor. Eşti prea tânără şi prea puternică să renunţi. Ai o datorie faţă de tine însăţi şi nu poţi fi tu cea care te trădează. Te îmbrăţişez, cu drag.

Lasă un răspuns

