..azi, noi…


„In visul tau am adormit,

scaldandu-mi ochii-n lacrimi,

caci astazi noi ne-am despartit,

lasand in urma patimi..

Azi, chiar si noaptea m-a mintit,

lovind cu stropi de ploaie

in geamul ce s-a aburit,

de dorul meu ce arde..

Suspinul mi s-a ratacit

in ceasul amintirii,

certandu-mi gandul meu ferit

de bratele iubirii..

Azi, mi-am pierdut un rasarit,

caci s-a mutat la tine,

lasandu-mi doar un asfintit,

ce plange fara mine..

Un sunet mut mi-ai daruit

si-o trista poezie-

o carte fara de sfarsit,

si-un nimeni ca s-o scrie..

Azi, visul meu m-a parasit,

uitandu-ma departe;

in zborul ce s-a prabusit

intr-un sfarsit de noapte…”

 

14 gânduri despre &8222;..azi, noi…&8221;

Lasă un răspuns

