..ganduri…


„un gand nebun isi apara povestea,

scriind cu dor o strofa de durere

ce se coboara usor, usor din noaptea-

o umbra veche de uitare..

adun secundele din miile de lacrimi,

ce zac pe drumul rece-al amintirii

si-ascult tarziu doar clopotele serii,

ce se ciocnesc in glasu-mi..

incet, incet imi scald in soapte calde

privirea stinsa a sufletului dus

de adierile luminii albe,

ce-au semanat o urma de apus..

cu pasi grabiti ma-ndrept spre alta zare,

pandindu-i zborul lung, pierdut,

ce arde fara de scapare

in focul clipei ce-a trecut..

si-astern in urma mea nimicuri,

o strofa rece de cuvinte,

ce vor sa-mi cante ale mele ganduri

si-n nopti tarzi sa le alinte…”

 

 

8 gânduri despre &8222;..ganduri…&8221;

Lasă un răspuns

