..azi…


„azi..

..m-am trezit din nou in mii de lacrimi-

balsam dulceag al suferintei,

lasand sa-nece ale mele ganduri..

in umbra rece a sperantei…

azi..

..mi-am lasat in urma fericirea,

scriindu-mi un prezent lipsit de rima,

mi-am parasit plangand si amintirea

ce-mi mangaia noptile fara lumina..

azi..

..nostalgia timpului pierdut

isi face loc in sufletele noastre,

privind cu amaraciune spre trecut,

spre clipele cand ne pierdeam in astre..

azi..

..ne mintim priviri tensionate

in care ard doar randuri,

ne despartim, plangand numai in soapte

luptandu-ne in ganduri..

azi..

..te-ai ascuns sub aripile marii,

luandu-mi visul meu cu tine,

iar eu ma pierd la lasarea serii,

cautandu-mi valul ce nu vine…”

8 gânduri despre &8222;..azi…&8221;

Lasă un răspuns

