..scrisoare…


…Scrisoare..

„azi.. e o alta zi de dor,

..o alta zi ce-mi plange,

apusu-n care am sa mor;

curand tot se va stinge..

ma-ndrept cu pasi grabiti spre ieri

caci nu voi mai fi maine..

..lasand in urma acele veri

cand rataceam prin lume..

acele nopti de lacrimi reci

ce-mi inghetau suflarea,

caci nu mi-ai spus nicicand ca pleci,

doar ti-ai lasat tradarea..

pe unde oare te-ai pierdut?

pe unde ratacesti?

azi, toamna mi te aduce-n gand,

spunand ca nu mai esti..

tarziu cand noptile imi vor prinde-n zale

al meu suflet pierdut,

cand pe altarul vietii tale

va scrie doar >trecut<

cand vei privi dorul din zare

spunandu-ti >m-a durut<

sa-ti amintesti de o intrebare,

sunand: >cum ai putut?<

te parasesc acum plangand,

cerand sincer >iertare<

lasand un zambet..suspinand

sa-ti dea doar o scrisoare… „

4 gânduri despre &8222;..scrisoare…&8221;

Lasă un răspuns

