..via…


Stau..

..privesc prin geamul aburit..

cum toamna moare-n asfintit..

..iar eu..

ma pierd prin zari de dor,

caci am uitat drumul de zbor..

Ascult..

..un vers de mult pierdut

ce inca se mai joaca-n vant..

..iar eu..

..incerc din nou sa-l uit

caci amintirii m-a vandut..

…………………………………….

7 gânduri despre &8222;..via…&8221;

  1. folosesti, ca de obicei, imagini puternice, expresive chiar brutale si originale. Imi place mult si imi impune emotie, dar multele puncte de suspensie imi taie avantul, imi distrag atentia.
    (umila critica)

Lasă un răspuns

